×
Články o BLESKmobilu

- Je BLESKmobil produkt, značka nebo operátor?
- Ani po měsíci od jeho startu není jasné, co je nový BLESKmobil vlastně zač. Sám sebe prezentuje jednou jako produkt, jindy jako operátora, ale nejčastěji se chová jako značka – kterou někdo vlastní a propaguje, a někdo jiný používá k poskytování svých služeb. (iHNed.cz, 08.12.2012)
- BLESKmobil je jen marketingovou slupkou, pod kterou jsou poskytovány služby samotnou Telefónikou
- Pod značkou BLESKmobil, skrze kterou se společnost Ringier Axel Springer prezentuje jako první virtuální mobilní operátor, poskytuje své služby přímo Telefónica. Uživatelé této služby vstupují do smluvního vztahu s Telefonikou a nikoli s Ringierem. Ten vlastní značku a zajišťuje marketing a prodej. (Lupa, 07.11.2012)
- První virtuál. Proč až teď?
- Byl Blesk mobil skutečně prvním, kdo dokázal Telefónice nabídnout takové podmínky, které by byly zajímavé i pro ni? Nebo se Telefónica jen potřebovala s někým domluvit sama, za vlastních podmínek - a hlavně dříve, než jí někdo (regulátor) takovou dohodu nařídí a sám nastaví i její podmínky? (komentář, Lidové noviny, 31.10.2012)
- BLESKmobil pod lupou: minimální měsíční útrata vychází na 67 Kč
- Nový BLESKmobil funguje jen na předplacené bázi, s platností kreditu pouhé 3 měsíce. Minimální částka pro jeho dobití je 200 Kč, na každý měsíc tak vychází nutnost dobití nejméně 67 Kč. Péče o zákazníky je buďto samoobslužná, nebo zpoplatněná částkou 20 Kč za hovor. (Lupa, 31.10.2012)
- Telefónica pustí do své mobilní sítě prvního virtuála: Blesk Mobil
- Telefónica a vydavatelství Ringier představí příští úterý „převratnou změnu na telekomunikačním trhu“. Mělo by se jednat o prvního virtuálního mobilního operátora, kterého Telefónica dobrovolně pustí do své sítě. Proč se k tomu odhodlala právě nyní, zatímco všechny dosavadní pokusy ztroskotaly? (Lupa, 25.10.2012)