pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  10

vyhodnocení národní BB strategie } cíl národní broadbandové strategie (do roku 2010): } dosažení penetrace broadbandu na úrovni 50 % populace } závěr vyhodnocení (leden 2010): } tohoto cíle bylo dosaženo již v roce 2008 !!! } „zatímco v roce 2005 měla přístup k Internetu necelá třetina populace, v roce 2008 vzrostlo využití Internetu jednotlivci na 54 %, resp. 58,4 % v kategorii 16–74 let. Tím se České republice již nyní podařilo splnit základní cíl stanovený v Broadband strategii, a to dostat se na úroveň využití vysokorychlostního přístupu k internetu v cca 50 % populace“. } názor: } cíl nebyl aktualizován } dnes nás řadí mezi horší v EU } přístup k Internetu =/= broadband !!! } ještě stále existuje (a započítává se) narrowband