pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  5

co se změnilo? Z pohledu uživatelů …. • původně: – pro operátory spíše „doplňková služba“ • malý zdroj výnosů, proto: minimální přizpůsobení potřebám zákazníků – například způsob zpoplatnění: podle objemu přenesených dat – a to „draze“ • z pohledu zákazníka: – „dobře nalíčená past“ • zákazník si musel dávat velký pozor, aby „neprodělal kalhoty“ – bill shock ……. • teprve s postupem času: – operátoři vychází vstříc zákazníkům • paušálním způsobem zpoplatnění – eliminace strachu na straně zákazníka – motivace ke skutečnému využívání • různými variantami služeb, pro různé účely – „Internet do mobilu“ – „Internet do notebooku“ • „namlsáním“ zákazníka – nabídka (dlouhého období) testování zdarma především přístup operátorů k mobilnímu Internetu ….