×


co se změnilo? Z pohledu uživatelů …. • původně: – pro operátory spíše „doplňková služba“ • malý zdroj výnosů, proto: minimální přizpůsobení potřebám zákazníků – například způsob zpoplatnění: podle objemu přenesených dat – a to „draze“ • z pohledu zákazníka: – „dobře nalíčená past“ • zákazník si musel dávat velký pozor, aby „neprodělal kalhoty“ – bill shock ……. • teprve s postupem času: – operátoři vychází vstříc zákazníkům • paušálním způsobem zpoplatnění – eliminace strachu na straně zákazníka – motivace ke skutečnému využívání • různými variantami služeb, pro různé účely – „Internet do mobilu“ – „Internet do notebooku“ • „namlsáním“ zákazníka – nabídka (dlouhého období) testování zdarma především přístup operátorů k mobilnímu Internetu ….
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)