pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  4

změna paradigmatu } v kamenném světě existuje jen relativně málo poskytovatelů obsahu } TV, R, vydavatelé knih a časopisů, ….. } jsou „jasně definovaní“ } nemohou se (tak snadno) skrývat, přemisťovat, působit odkudkoli ….. } potřebují (více) dbát na svou reputaci } větší ochota k samoregulaci, lépe snáší direktivní regulaci …. } důsledek: lze „působit“ přímo u zdroje } poskytovatelů/zdrojů obsahu je nepřeberně mnoho } zdrojem/poskytovatelem může být skutečně každý } identita poskytovatele/zdroje je více vágní } více prostoru pro skrývání, přemisťování, působení odkudkoli } menší ochota/potřeba dbát na svou reputaci } větší prostor k excesům } důsledek: „působení“ u zdroje je těžší } aneb: v čem se liší kamenný svět od on-line světa? } a jaké to má důsledky