×


vzdělávání a informační gramotnost • původně: – MŠMT řešilo „školy“, – MI ČR řešilo ostatní aspekty informační gramotnosti • ministr Mlynář nechtěl převzít problematický projekt „Internet do škol“ • po rozpadu MI ČR: – „školní“ část agendy zůstala na MŠMT – „ostatní“ část agendy nikdo nepřevzal • MI ČR mj. rozvíjelo NPPG: – Národní program počítačové gramotnosti • zaměřený spíše na nejpotřebnější část populace – senioři, ženy v domácnosti či na mateřské atd. • dnes: – (na úrovni státu) nikdo neřeší • lidé si musí pomoci sami – pomáhají alespoň nadace • např. projekt „Senioři komunikují“
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)