×


dochází k „separaci“ zákazníků? • subjektivní hodnocení: • nabídky (většiny dosavadních virtuálů) dokáží oslovit jen zákazníky s„malou spotřebou“ • žádná neomezená volání (mimo vlastní síť), jen velmi málo mobilních dat • otázka: není to záměr (taktika) MNO? • ponechat si „více lukrativní“ zákazníky • uvázat si je na delší dobu • 24 měsíců • převést je na dražší paušální tarify • lákat je na neomezená volání + SMS, na větší porce dat • případně je „trochu postrčit“ • viz převody ze starších tarifů na nové tarify Free (u TF)? • přenechat virtuálům „méně lukrativní“ zákazníky • jejichž obsluha je také relativně nejvíce nákladná
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)