pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  5

jak to dopadlo? } Internet, broadband …. } stát (MPO) se přestal jakkoli angažovat } dosavadní koncepce „dožily v ústraní“, nové nevznikly ¨ výjimka: teprve když EU nabízela 1 mld. € na venkovský broadband, začalo se alespoň mluvit o nových koncepcích pro rozvoj broadbandu } informační gramotnost } zapomnělo se na ni už při rušení resortu informatiky } Národní program počítačové gramotnosti – skončil bez náhrady } resort školství: } SIPVZ (Státní informační politika ve vzdělávání) skončila „do ztracena“ již v roce 2006 ¨ posléze (2007) Telefónica O2 CR financovala 10 měsíců ze svého } můj názor (z roku 2007): } „jsme „široko daleko“ asi jedinou zemí, která } systémově nepodporuje Internet a informační gramotnost na školách, } nemá vtomto ohledu žádnou vlastní koncepci, ¨ a ty dosavadní bez náhrady a jaksi „samovolně“ opouští. } Tím dává jasně najevo, že její priority jsou jinde.“ } rok 2008: } usnesení vlády, duben: } formální zrušení předchozích slibů podpory } úkol: zpracovat novou koncepci do 6/2008 } MŠMT, září: } připravena: Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vzdělávání ¨ je hlavně o (spolu)financování ICT na školách