×


Czech Pointy, aneb: sběr „nízko visícího ovoce“ } univerzální kontaktní místo veřejné správy } „výstupní“: vydává (ověřené) výstupy } s právní relevancí – tam, kde je k tomu zmocnění zákonem } „vstupní“: umožňuje činit podání vůči orgánům veřejné moci } tam, kde to umožňuje zákon – zatím jen minimum } v praxi: úspěšný koncept } důvod: jde o „inkrementální“ řešení } nabízí (přidává) něco nového ¨ čemu lidé mohou postupně „přicházet na chuť“ } ale nemění to stávající ¨ ani to neruší, ani tomu nemění způsob fungování } první Czech Point zprovozněn 28. 3. 2007 na úřadě městské části Prahy 13 } k 6/2009 vydáno na 1,68 mil. výstupů } zpočátku: } hlavně vydávání ověřených výpisů } z obchodního rejstříku, katastru nemovitostí a živnostenského rejstříku } později: i z neveřejných registrů, jako je rejstřík trestů či body řidičů
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)