×


možné řešení: mobilní substituce • označováno jako FMS – Fixed-Mobile Substitution • řešení zvažované některými mobilními operátory – v ČR například T-Mobile (původně) • základní princip: – 1 poskytovatel – používá se jen mobilní platforma • mobilní síť, hlas a data v mobilní síti – zákazník si volí svou "home zone" • tam, kde by jinak volal "pevně" – cena za poskytované služby se liší: • v rámci home zone: – je na úrovni "pevného tarifu" • mimo home zone: – je na úrovni "mobilního tarifu" – otázka: • jak řešit "pevná čísla" při volání z/do home zone • odpověď: ???????? • představa: – je to jen odlišný billing mobilního operátora ??? • v rámci home zone a mimo ni si účtuje jiné ceny hovorného • ale jeho náklady jsou (měly by být) pořád stejné
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)