pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  16

důvody pro konvergenci •          "byznysové" na straně operátora –      snaha inkasovat všechny výdaje zákazníka na služby el. komunikací •      nedělit se s jinými operátory/poskytovateli –      snaha otevřít nové zdroje výnosů –      "nutnost", reakce na trendy –      …….. •          další důvody  (na obou stranách): –      zvýšení "užitné hodnoty" poskytovaných služeb •      díky konvergenci lze nabízet to, co dříve nebylo možné •      příklad: "dostupnost" (presence), informuje o možnostech, jak kontaktovat konkrétní osobu, podle toho se volí nejvhodnější cesta/způsob –     hlas, messaging, on-line interakce, …               –      možnost interakce s aplikacemi •      možnost provázání komunikačních služeb s různými aplikacemi –     ve stylu provázání  hlasu a CRM –      vznik zcela nových  služeb –      ……..