pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  10

isochronní přenos •       isochronní: –     = "probíhající ve stejném čase" –     vhodné (nutné) pro multimediální přenosy •     obraz, zvuk –     může být určité přenosové zpoždění •     např. až 500 ms –     ale je požadována vysoká pravidelnost !! •     přenosové  zpoždění je konstantní a nemění se !!! •       důsledky "isochronnosti": –     data mají zaručeno, za jak dlouho se dostanou ke svému cíli •     nemusí to být "ihned", ale je to pravidelně   •       představa: –     jdou to asynchronní data, vkládaná do synchronního přenosového mechanismu •     například do časových slotů, event. přímo do bitových intervalů –     podstatné je: •     mezi jednotlivými "částmi" (asynchronních) dat  jsou vždy celistvé  násobky prázdných slotů intervalů) •       příklady: –     přepojování okruhů je (může být) isochronní –     časový multiplex (TDM) zachovává isochronní charakter –     statistický multiplex a přepojování paketů nejsou isochronní!!!