pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  8

umístění poštovní schránky •       varianta 1 (méně častá) –     poštovní schránka je na poštovním serveru •    poštovní klient musí mít ke schránce trvalý a dostatečně rychlý přístup •    výhoda: uživatel si může "sednout" ke kterémukoli počítači v síti, a mít plnohodnotný přístup ke své poště. –     dříve: •    je to praktické pouze v prostředí lokální sítě (sítě LAN), skrze sdílení souborů –     dnes: •    lze používat i na dálku, skrze protokol IMAP   •       varianta 2 (častější) –     poštovní schránka je rozdělena •    již přijaté, ale dosud nevyzvednuté zprávy se nachází na poštovním serveru •    již vyzvednuté zprávy se uchovávají u uživatele, na jeho počítači (v rámci poštovního klienta) •       varianta 3: (webmail) –     poštovní schránka i klient jsou na serveru, uživatel s nimi pracuje na dálku •    prostřednictvím WWW stránek –    webmail •    prostřednictvím vzdáleného přístupu –    terminálový přístup …