pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  31

QoS – požadavky aplikací •       problém multimediálních aplikací: –     potřebují dostávat svá data •     včas (s malým přenosovým zpožděním - latence) •     pravidelně (s rovnoměrnými odstupy mezi jednotlivými částmi - jitter) –     příklad: přenos hlasu (latence) •     business kvalita: max zpoždění 150 milisekund •     při 250 msec. zpoždění znatelná a vadí •     nad 500 msec. nepoužitelné pro přenos hlasu –     příklad: přenos obrazu (jitter) •     nepravidelnost lze přirovnat k nerovnoměrné rychlosti posunu filmového pásu při promítání –    když jsou nerovnoměrnosti moc velké, nelze se na to dívat   –     spolehlivost: •    řada multimediálních aplikací na spolehlivosti netrvá –    a dávají přednost nízké latenci a pravidelnosti doručování •    například srozumitelnosti hlasu (zásadněji) nevadí ani ztráta či poškození 20% dat