pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  7

jaké jsou dopady na trh? • subjektivně: • pro „bonitní“ zákazníky výrazně klesly ceny „neomezených“ služeb • ale míra konkurence se prakticky nezměnila • pro „méně bonitní“ zákazníky se výrazně zlepšila míra konkurence • a díky tomu došlo i k poklesu cen • podle čísel (MNO) za 2Q 2013: • žádné (významné) přírůstky nových zákazníků • proto: přechody na neomezené tarify jsou spíše konverze • kdy stávající zákazník změnil svůj dosavadní tarif na nový (neomezený) • žádné (velké) úbytky zákazníků • „odchodů“ k virtuálům je relativně málo • jde asi více o nové SIM karty, než o přenosy čísel od MNO k virtuálům • zmírnění poklesu výnosů z mobilních služeb • výnosy dlouhodobě klesají, za 2Q 2013 patrné určité zmírnění poklesu