pro tisk přednášek použijte nabídku tisku v ovládacím bloku
Slide c.  7

principy regulace •         princip "země původu" –      obsah se přizpůsobuje pravidlům v zemi, kde vzniká •      nemusí se přizpůsobovat různým podmínkám v různých zemích –     které by ale neměly být až tak zásadně odlišné –     země, kde je přijímán, jej mohou omezit/zakázat jen za přesně vymezených podmínek •         směrnice stanovuje pouze základní mantinely –      členské země rozpracovávají •      a mají možnost zavést i přísnější podmínku •         pro všechny AV služby: –      musí jednoznačně identifikovat zdroj/původ/producenta …. –      nesmí  nabádat k nenávisti •      rasové, náboženské atd. •      nesmí propagovat ….   –      musí vycházet vstříc lidem s postižením •      zrakovým i sluchovým –      reklamy: •      musí být odlišitelné, nesmí být klamavé, … •      zákaz reklamy na cigarety a tabák •      reklama na alkohol nesmí cílit na nezletilé,  nesmí nabádat k nezřízenému pití –      sponzoring pořadů: •      musí být řádné deklarován –     nesmí být od tabákových společností –      product placement •      je nově povolen, ale divák musí být informován –     nesmí být v rámci zpráv, dokumentárních pořadů, dětských pořadů, ….